|
Blog > Komentarze do wpisu
Biust w ruchu: Freya Active Soft Cup vs. Shock Absorber B4490, rozmiar 32FF
poniedziałek, 23 stycznia 2012, kasica_k
Komentarze
zuber1979
2012/01/23 23:05:08
Mam do sprzedania Shock Absorber D+ Max Sports Bra Top (B4490) - czarny - 28GG. Zainteresowane: zube1979@gazeta.pl
Gość: mery, nat-kro52-78.aster.pl
2012/01/23 23:05:44
miła odmiana:) i muszę przyznać że zapowiada sie na ciekawy kącik porównawczy, nie mogę się doczekać kolejnych recenzji:) szczególnie że temat staników sportowych (od czasu konkursu Panache sport i zapisania się na fitness) u mnie odżył :)
2012/01/23 23:40:51
Bardzo porządna recenzja - przeczytałam ją z przyjemnością. Jeśli kiedykolwiek będę kupować stanik sportowy, na pewno do niej wrócę.
2012/01/24 09:37:34
Pomysł na Stanikotest i instytucja niezależnych recenzentek - super! Formuła i treść pierwszej recenzji z tego cyklu bardzo mi odpowiada. Ula jasno i rzeczowo opisała wszystkie najważniejsze aspekty użytkowania stanika sportowego. Chwała jej za to i cześć :) Wyrazy uznania dla dystrybutorów obu marek. Ich postawa jest bardzo budująca i godna naśladowania, co, miejmy nadzieję, rychło nastąpi :)
Gość: sawisia7, 91.212.223.2*
2012/01/24 10:03:51
ooo usper. a ja właśnie się przymierzam do zakupu sportowego bo taka zwykła dalia przy codziennym ćwiczeniu moment się rozciąga :/ mam tylko do Was pytanie - obstawiam że kupię shock absorbera, niestety nie mam możliwości przymierzenia na żywo, wg obecnych wymiarów na mocnym ściśnięciu mam pod biustem 72cm a w biuście na luzie 98cm. Rozmiar to niby polskie 65K -aczkolwiek wydaje mi się że będzie to 65I/J (raz juz mi wyszło k przy obwodzie 70 a skończyło się na misce I) Powiedzcie mi w jaki rozmiar absorbera powinnam celowac? Wg brafiterra brytyjczyk to dla mnie 30GG ale pewnie sportowy powinien być 32 bo pewnie jest mocno ściśliwy - mogę się mylić. będę wdzięczna za porady. ewentualnie gdzie w Wawie będę mogła przymierzyć taki biustonosz?
Gość: sawisia7, 91.212.223.2*
2012/01/24 10:22:30
po wstepnym rozeznaniu na Allegro wychodzi że dobry by był jeśli chodzi o obwód 34. totalnie nie wiem co z miską :/
2012/01/24 21:28:19
świetna recenzja :) autorka podeszła do tematu w pełni profesjonalnie. sama bym chciala wziac udział w podobnych testach :)
2012/01/25 00:07:12
sawisia7 - Shockabsorber ma naprawde ciasny obwod- wiec go nie zanizaj
2012/01/25 00:14:49
recenzja bardzo dobra! gratuluję:) Shock absorbera mam od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona:) normalnie noszę rozmiar 32G, Shocka mam 34FF i jest idealny:) dodam, że mój jest koralowo-szary więc o szarzeniu lamówki nie ma mowy:)
Gość: ziebra, r.escom.net.pl
2012/01/25 15:50:34
o, ja mam takiego shock absorbera w rozmiarze 30 DD już od roku. niestety, kupiłam go -3 kg temu i choć obwód mi się nie zmienił, w biuście przybyło (teraz 69/94), toteż miseczki ździebko za małe. jest b. ciasny - na fitness typu tbc, sztangi, taniec się nadaje, ale na spinning (kiedy tętno skacze nawet do 180), już nie - mam wrażenie, że nie mogę w nim oddychać. generalnie zgadzam się z ulą i przyłączam do pomstowania na białą lamówkę. różnicę widzę tylko jedną - u mnie regulacja ramiączek jest rozchybotana. lepiej się sprawuje shockabsorberowy top z wszytym stanikiem - dla mnie sportowy ideał
Gość: Xiaoxiongmao, 89.187.239.143.ip.abpl.pl
2012/01/25 20:41:28
Bardzo mi się podobają: pomysł na recenzję porównawczą, temat (biustonosze sportowe) i formuła recenzji (różne cechy porównane). No i recenzja jako taka. Może by się przydało porównanie różnych modeli Shock Absorbera, albo test jednego biustonosza, ale używanego do różnych rodzajów aktywności fizycznej? Bo nie wiem, jak Freya, ale SA ma różne modele do różnych rodzajów sportów. Ogólnie uważam, że ten podział to chwyt marketingowy, ale mój biustonosz do biegania nie nadaje się do aerobiku (bo odpina się w części górnej; do biegania jest ok). Może przydałoby się nieco więcej uwag o tym, jak dobrać biustonosz sportowy (ciaśniejszy obwód) - nie wiem, czy z każdej marki powinno się wybrać większy rozmiar niż ten, który się nosi w zwykłym biustonoszu (tak jak ja mam z Shock Absorberem).
2012/01/26 07:33:32
1. Dzięki Kasico za artykuł - bez niego zapomniałbym dziś mojego SA na jogę :)
2. Po drugie nie mam porównania co do innych staników sportowych ponieważ kupiłam i od paru lat używa SA w rożnych rozmiarach (zmieniałam wagę - od 32G do 30E) obecnie używam 32DD ponieważ na moje 70/92 obwód 30 był za ciasny a stanik w ogóle wydawał się przymały. Nie wiem jak to jest przy większych piersiach i obwodach ale w dolnych granicach tabeli lepiej brać mniejszą miskę a większy obwód bo jest zdecydowanym ściśliwcem. Nie do końca zgadzam się też z tym że odprowadzanie wilgoci to chwyt marketingowy - stosuję SA do jogi, fitnessu ale najbardziej jest mi potrzebne na kilkudniowe wyprawy górskie. Jeśli mam oddychającą koszulkę to przez cały dzień wędrówki jest lekko wilgotny a prawie suchy w porównaniu z miejscami w którzych plecak dotykał ciała (pod plecakiem nic nie oddycha i mokra jestem jak szczur). Być może wynika to ze specyfiki bieganie a całodzienna górska wyprawa czy tak jak pisze Ula indywidualnej potliwości ale w każdym razie ja uważam że materiały SA są naprawdę dobrze dobrane pod względem oddychalności :) Pod resztą recenzji SA się podpisuję :) 2012/01/26 09:00:42
Zgadzam się w kwestii odprowadzania wilgoci, chociaż może mam za mało doświadczenia w tej kwestii. Mocno się pocę w czasie ćwiczeń i biegania, ale o ile koszulka na staniku potrafiła mnie denerwować właśnie nasiąkaniem wodą, to SA nigdy jeszcze nie był źródłem dyskomfortu. Zrezygnowałam z koszulki i jest idealnie.
Recenzja podobała mi się tym bardziej, że jeszcze bardziej utwiedziła mnie w mojej miłości do SA ;) - nie mam ochoty na krwawiące piersi. A co do białej lamówki - SA co sezon wypuszcza piękne kolorowe wersje, nie ma się co męczyć z czarnym. 2012/01/26 16:15:23
Świetna recenzja, świetne porównanie. W kwestii biegania Ula jest dla mnie jednym z autorytetów, więc na recenzji polegam jak na Zawiszy. Bardzo fajnie, że na Stanikomanii pojawił się taki cykl:)
Kasico, wyjeżdżam niedługo na snowboard - czy byłabyś zainteresowana recenzją staników pod kątem sportów zimowych:)? 2012/01/26 17:42:01
Ja się zgadzam z recenzją co do odprowadzania wilgotności u SA. Normalnie mało się pocę, podczas sportu raczej sporo i zdarzyło mi się zmieniać SA podczas pilatesa na inny stanik, bo mokry okład nie był zbyt przyjemny. Sama posiadam czarny z białą lamówką, niezbyt ładny moim zdaniem, ale ta wersja była akurat na figleaves sporo tańsza i sprawa estetyki stała się drugorzędna. Prawdopodobnie wzięłam też trochę za małą miskę 34DD na 74/95 (zwykle noszę 32E), przypłaszczenie jest dramatyczne, ale chyba lepiej mniejsza niż za duża. Trzyma na mur beton. Obwodu nie odczuwam jako szczególnie ciasny. Taki akurat. Recenzja potwierdziła mnie w moim wyborze modelu.
2012/01/27 20:37:33
Cieszę się, że Wam się podoba. Dziękuję za opinie. Gdybyście miały jeszcze coś do dorzucenia na temat modeli albo sugestie dotyczące recenzji, to oczywiście zapraszam :) Ciąg dalszy cyklu nastąpi, kolejna recenzentka już się szykuje do startu, mam nadzieję ;)
2012/01/27 20:38:04
@ciociazlarada, czy w związku ze snowboardem masz na myśli markę Showgirl? ;)
2012/01/27 21:47:28
Showgirlsy - idealne zimowe staniki. Na mroźne dni i gorące aprs-ski. ;-)
2012/01/27 21:53:11
Dowcip się nie udał. Stanikomania dyskryminuje francuskie e z kreseczką. ;-)
2012/01/28 11:05:18
Do recenzji dodam tylko jedno: od czasu rozpoczęcia testów minęło już trochę czasu i nadal podtrzymuję wszystko to, co napisałam:)
W kwestii pocenia - pocę się mocno podczas treningów, dotychczas wszystkie staniki sportowe robiły się szybko mokre. Więc całkiem możliwe, że u innych może być inaczej. Ścisły obwód nie powoduje dyskomfortu podczas żadnych ćwiczeń, różne rozciągania i brzuszki też w tych stanikach zaliczyłam i wszystko było jak najbardziej OK - nic się nie odpinało i mogłam swobodnie oddychać:) 2012/01/29 18:37:17
Świetna recenzja :)
Ja mogę polecić Freyę Active w wersji fiszbinowej na narty. Testowałam ostatni przez tydzień i spisała się rewelacyjnie. Zero otarć, problemów, odgniotów itp. Przewygodna. I schnie szybko. Na pewno na kolejny wyjazd zakupię kolejny egzemplarz. I ja osobiście wolę Freyę fiszbinową od SA.
Gość: , 82-70-54-6.dsl.in-addr.zen.co.uk
2012/01/30 16:04:42
Dziewczyny, wiesci glosza ze Brastop bedzie mialo nowa Freye w czerwonym i popielatym kolorze pod koniec tygodnia. Rowniez specjalnie dla was wywalczylam 10% znizki na wszystkie staniki z sekcji "Sports Bras". Kod ktory trzeba uzyc to "sportbra10". Kod ten bedzie wazny do 12 lutego.
Pozdrawiam, Adriana Olszewska 2012/01/30 21:05:17
Potwierdzam to co napisala yaga7. Mam Shock Absorbera oraz Freye Active w wersji z fiszbinami i o ile podtrzymanie w SA jest w zupelnosci wystarczajace na spinning lub pilates to przy bieganiu jest poprostu za slabe. We Freyi natomiast zarowno przy bieganiu jak i podskokach biust jest unieruchomiony. Wedlug mnie fiszbiny i zabudowana miska sa lepszym rozwiazaniem dla stanika sportowego niz taka budowa "topa sportowego" jak SA czy Freya z recenzji, przynajmniej jesli chodzi o bardziej energiczne formy aktywnosci sportowej.
Co do estetyki, to SA zdecydowanie lepiej sie prezentuje niz zabudowany full-cup Freyi (pisze caly czas o wersji z fiszbinami). Uklad ramiaczek i zapiecie w SA pozwala na zalozenie bardziej wycietej na plecach koszulki a la bokserka. Z drugiej strony, Freya z racji przytwierdzenia biustu na mur i beton do klatki piersiowej daje pod ubraniem efekt wysoko uniesionych kulek. Moze odrobine rozstawia ale generalnie efekt zblizony jest do tego jaki daje zwykly biustonosz. Aha, bardzo rzeczowa i ciekawa recenzja:) 2012/01/31 00:21:16
@tatakine: To widocznie sprawa indywidualna, bo mój SA (B4490) trzyma na mur beton, może to zależne od rozmiaru? Fiszbiny mogą też przy niektórych sportach bardzo przeszkadzać, wbijać się w brzuch przy pilatesie na przykład. Z drugiej strony efekt zwykłego stanika przydałby mi się do tańca, jak patrzy się cały czas w lustro, to przypłaszczenie przy SA jest trochę przygnębiające.
2012/01/31 09:43:06
@pierwszalitera: Freye mam w rozmiarze 32E, SA 34E - oba odrobinke przymale (jednak miseczka wyzej byla juz za duza). Jeszcze raz podkresle, ze Shock Absorber sprawdza sie u mnie doskonale przy sportach nie wymagajacych idealnego podtrzymania jak rower, zajeciach silowe czy pilates. Jednak przy dluzszym biegu w tym staniku wyczuwam lekki "bounce", tutaj Freya sprawdza sie u mnie lepiej bo nawet po paru kilomatrach biust pozostaje nieruchomy. Wedlug mnie wynika to z tego, ze potrzymywanie kazdej piersi z osobna (przez fiszbine i zabudowana miske) daje lepszy efekt unieruchomienia niz przytrzymywanie matierialem obu piersi jednoczesnie (tak to sobie przynajmniej tlumacze:)
Intensywnie eksploatuje oba staniki, tylko ze wybieram inny w zaleznosci od rodzaju sportu. Dodam jeszcze, ze zanim kupilam SA to nosilam Freye na wszystkie zajecia i fiszbina nigdy mnie nie uwierala, zreszta jest on dla mnie niewyczuwalny na ciele.
Gość: Olga, avq190.internetdsl.tpnet.pl
2012/01/31 11:17:20
Ja mam SA w dwóch wersjach - sportowy top B4490 (65G- ciut przymały) oraz model N109 (32G) - ulepszony konstrukcyjnie. W topie postrzymanie jest słabe, na poczatku było ok ale potem widac od intensywnego użytkowania się rozciągnął i bounce teraz jest juz za duzy, szczegolnie przy bieganiu itp. więc używam go tylko na potrzeby rozciągania, siłowni. Natomiast wersja N109 jest swietna!! Materiał dużo szywniejszy, szerokie ramiączką, szybko schnie, nic nie uwiera i podtrzymanie baaaardzo dobre przy moim 65GG. Oczywiście mocno spłaszcza, jako że nie ma fiszbin ale mi to akurat nie przeszkadza. Aktualnie kupuje drugi - mierzyłam freye, Panache sport, ale żaden nie daje mi takiego efektu przymurowywania biustu do klatki jak SA N109.
2012/01/31 12:46:21
@tatakine: hm, ja noszę zwykle 32E, SA mam więc 34DD, więc może dlatego u mnie trzyma? To tak jak w recenzji, miseczka nie może być za duża. Też mi się wydaje, że moja miska w SA jest na mnie trochę mała, ale może tak ma właśnie być i gdybym zafundowała sobie ładniejszy kształt w większej misce, to mur beton by się skończył? Wydaje mi, że dobranie miski w SA jest bardzo trudne i wiele osób przyzwyczajnych do oddzielonego biustu, sporego miejsca w miseczkach, fiszbin i krągłego kształtu bierze właśnie za dużą miskę. SA z założenia ma chyba przyciskać biust na płaskowalca.
2012/01/31 14:48:40
@pierszalitera: ale ja nie twierdze ze Shock Absorber u mnie nie trzyma. Pisalam przeciez ze do wiekszosci sportow nadaje sie doskonale. Natomiast przy 7 kilometrowym biegu odczuwam lekki bounce, gdzie lekki bounce oznacza LEKKI ruch biustu a nie efekt biegu w rozciagnietym triumfie. Zreszta podobne odczucia ma recenzentka. Ten efekt moze by mi nawet tak nie przeszkadzal gdybym wczesniej nie biegala we Freyi.
Co do rozmiaru to w zwyklych biustonoszach przy obwodzie 32 potrzebuje miseczki F, stad rozmiar SA 34E. Przy zakupie mierzylam takze 34DD ale ten bolesnie mi sie wpijal pod pachami wiec byl zdecydowanie za maly. 2012/02/01 01:36:59
@tatakine: No nie, na 32F SA w rozmiarze 34E nie jest na pewno za duży. :-)
2012/02/01 12:14:28
U mnie osobiście SA się bardzo wpija pod pachami i w ich okolicy, Freya tego nie robi. Nie wiem, może to moja osobnicza budowa. Oba staniki w tych samych rozmiarach, dobrze dobrane.
Aha, co ciekawe SA mam bezfiszbinowego, teoretycznie powinien być bardziej wygodny, ale to właśnie fiszbinowa Freya jest duuuużo bardziej wygodna. 2012/02/01 14:37:18
Tak na chłopski rozum, to bezfiszbinowy SA robi w zasadzie wszystko to, co dobrze dobrany stanik robić nie powinien, znaczy przypłaszcza, nie rozdziela, robi jednopierś i upycha pewnie część biustu pod pachę. Idealny minimajzer. ;-) Może być, że właśnie dlatego pod pachą się wbija. Fiszbiny inaczej układają biust na klatce i pewnie z tego powodu mogą być dla niektórych wygodniejsze. Ale nie miałam na sobie tej Freyi, więc tylko sobie gdybam. Zaczynam się jednak na nią zastanawiać. Przydałaby się recenzja o stanikach do tańca, biorących pod uwagę zarówno podtrzymanie, jak i przydatność estetyczną. ;-)
Gość: gościnnie z Gdańska, 89-77-147-65.dynamic.chello.pl
2012/02/19 15:02:34
Super recenzja oraz super pomysł na formę recenzowania :) gratuluję obu Panią!
Czy ktoś może przetestował pod względem sportów taneczno-fitnesowych? Jakieś inne modele? Ja dopiero przymierzam się do kupna porządnego "sportowca" także buszuję po forach aby nie wydać na marne dość sporej sumki jak dla mnie... Jeśli była by taka możliwość przetestowania to chętnie się piszę i obiecuję obszerną opinię pod kontem różnych form sportu :) mój mail - zdankoanna@wp.pl jeśli ktoś ma do sprzedania "sportowca" w rozmiarze 34 FF ( normalnie noszę 32G także idąc za radą z komentarzy obstawiam rozmiar 34FF ) niech powiadomi na maila :) Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję obu Panią! |
Ostatnie wpisy
![]() ![]() ![]() ![]() |